Klientų aptarnavimo specialistas, IT entuziastas, Digital marketing studentas (akademinėse atostogose)

  • 2020-01-03
  • 33 m.
  • Kaunas, Vilnius

Trumpas prisistatymas

Esu "Telia" klientų aptarnavimo specialistas. Galiu pasigirti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimu. Teigiamai mane vertina virš 80 proc. aptarnautų klientų. Taip pat turiu neeilinius bendravimo įgūdžius. Randu bendrą kalbą su bet kokiu klientu. Toliau seka derybiniai įgūdžiai ir pardavimai, kurių tikslus dažniausiai sekasi pasiekti ir viršyti. Taip pat turiu 3 m. administratoriaus patirtį, tad dokumentų tvarkymas yra puikiai pažįstamas. Dar anksčiau teko dirbti IT projektų vadovo asistentu ir vadovauti mažai programuotojų komandai, tad turiu puikias kompiuterines žinias, platesnes nei eilinis darbuotojas ne IT srityje. Esu skaitmeninės rinkodaros magistrantūros studentas (akademinėse atostogose). Turiu nemažą rinkodaros teorinių žinių bagažą, kurį visuomet esu pasiruošęs pritaikyti praktiškai, jei tik prireikia.

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.