Turiu aukštąjį išsilavinimą finansų - ekonomikos srityje ir sėkmingą darbo patirtį - veiklos organizavimas, koordinavimas, kontrolė, personalo atranka, ugdymas, efektyvios, kokybiškos veiklos užtikrinimas, pardavimų strategijos kūrimas ir vykdymas.
Teko vadovauti nuo 12 - 40 darbuotojų kolektyvui. Buvo patikėta įkurt, suburti ir vadovauti naujam Klientų aptarnavimo centrui. Centras dirbo darniai ir pasiekė puikių rezultatų.
Diegiant naujus produktus, įmonėje atlikau kontaktinio asmens funkcijas. Diegimas buvo sėkmingas - su jais įmonė dirba jau eilę metų.
Vadovaujant vadybininkų ir konsultantų kolektyvui teko priimti sprendimus paslaugos\produkto pardavimuose bei geriausio sprendimo paieškoje ir pasiūlymuose klientams.
Puikūs bendravimo ir komandinio darbo įgūdžiai. Atsakingas požiūris į darbą, tikslo ir kokybės siekimas. Sugebu savarankiškai priimti sprendimus ir atkakliai siekti rezultato. Esu reikli sau ir kitiems.