Kaip jau buvo minėta gyvenimo aprašyme, turiu aukštąjį bakalauro diplomą, verslo vadybos specialybėje. Paskutiniame darbe, Airijoje, specializuotoje parduotuvėje, 7-9 žmonių komandoje, prie pagrindinių ir kasdieniu pareigų buvo klientų aptarnavimas, bendravimas, suteikiant optimalų paslaugumą bei iškilusių problemų sprendimų vykdymą,prie pareigų – kasdienis parduotuvės likučių valdymas, kasos aparatų balansas, pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas. Gyvendama užsienio šalyje, puikiai išmokau anglų kalbą, kuria puikia galėčiau panaudoti darbo metu atsiradus poreikiui. Esu žingeidi, pastabi, atsakinga, lengvai įsisavinu gautą informaciją, gebu ją sistemingai apdoroti ir perduoti kitiems. Lengvai bendrauju su žmonėmis, puikiai galiu suvaldyti stresinę situacijoje, priimti tinkamą kompromisinį sprendimą, atsižvelgiant i kliento lūkesčius ir einama įmonės vidaus tvarką. Puikiai sugebu dirbti komandoje bei nepriekaištingai įvykdyti asmenines užduotis.