Administravimo ir finansų valdymo specialistas(-ė) Vilniuje, UAB "ORITEKA"

Administravimo ir finansų valdymo specialistas(-ė)

  • 2024-11-18
  • Finansai / Ekonomika
  • Vilnius

Darbo pobūdis

Ieškome atsakingo ir analitiškai mąstančio specialisto, kuris gebėtų užtikrinti įmonės finansinių ir administracinių procesų efektyvumą bei prisidėtų prie mūsų veiklos stabilumo ir augimo. Pagrindinės atsakomybės:

Finansinių balansų valdymas: Užtikrinti, kad nuomininkų ir nuomotojų finansiniai balansai būtų tiksliai suderinti, kruopščiai įvertinant visas būtinas išlaidas ir užtikrinant, jog nėra jokių neapmokėtų įsipareigojimų.
Sąskaitų administravimas: Efektyviai valdyti sąskaitų perrašymą, užtikrinant savalaikį ir pelningą paslaugų apskaitą, bei tinkamai paskirstyti sąnaudas nuomininkams ir nuomotojams.
Atliktų darbų apskaita: Rūpintis visų atliktų darbų aktų surinkimu ir patikrinimu, užtikrinant, kad visi duomenys būtų tikslūs ir įtraukti į sąskaitas arba administracinius dokumentus.
Skolų valdymas: Prižiūrėti skolininkų sąrašus, inicijuoti skolų išieškojimo procesus bei užtikrinti, kad būtų taikomos veiksmingos priemonės, apsaugančios nuo finansinių nuostolių.
Ataskaitų rengimas ir teikimas: Parengti išsamias ir aiškias ataskaitas apie užstatus, gedimus ir draudimus, užtikrinant lėšų grąžinimą arba kompensavimą bei išlaikant skaidrius finansinius srautus.
Komunalinių mokesčių valdymas: Rinkti ir analizuoti komunalinių paslaugų sąskaitas, užtikrinti savalaikį apmokėjimą ir optimalų finansinių srautų valdymą.
Energetikos procesų priežiūra: Skaičiuoti ir analizuoti elektros tarifus, rengti mėnesines ir metines ataskaitas, siekiant užtikrinti veiklos pelningumą bei teisinę atitiktį.
Sutarčių administravimas: Valdyti nuomos sutarčių nutraukimą ir registraciją, užtikrinant sklandžią teisinę dokumentaciją bei apskaitą.


Kaip kandidatuoti: Jeigu esate žmogus, kuris vertina aiškų darbų planą ir geba užtikrinti, kad visi procesai būtų įgyvendinti nepriekaištingai, laukiame jūsų CV el. paštu

Reikalavimai

Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 3 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Reikalavimai:

Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina finansų, apskaitos ar administravimo srityje).
Bent 3 metų patirtis finansų valdymo, apskaitos ar administravimo srityje.
Rezultatų orientacija: Gebėjimas dirbti savarankiškai ir pasiekti apčiuopiamus rezultatus, kruopščiai prižiūrint procesus ir užtikrinant jų sklandumą.
Analitiniai gebėjimai: Gebėjimas tiksliai analizuoti duomenis, nustatyti trūkumus ir taikyti sprendimus.
Puikūs organizaciniai įgūdžiai, leidžiantys efektyviai valdyti įvairius procesus vienu metu.
Aiški ir profesionali komunikacija, gebėjimas bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis.

Atlyginimas

1550–1850 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.