Mūsų klientė – moderni, aukštųjų technologijų įmonė, valdanti duomenų centrą, šiuo metu į savo komandą Šiauliuose kviečia prisijungti apskaitos ir duomenų koordinavimo specialistą (-ę).
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
Darbas su vidiniais įmonės dokumentais ir sistemomis;
Klientų sutarčių administravimas, duomenų tikslinimas, sąskaitų išrašymas ir automatinių ataskaitų patikra;
Apyvartos duomenų sekimas, likučių sutikrinimas, valiutos pokyčio tvarkymas bei kitų reikalingų finansinių apskaitos duomenų administravimas ir kontrolė;
EU siuntų formavimas, registravimas tarp įmonės padalinių bei importo deklaracijų surinkimas ir registravimas;
Komponentų apskaita siunčiant į kitus padalinius, garantinių, remonto ir brokuotų prekių grąžinimo administravimas, registravimas ir kontrolė;
Atsakomybė už atliekamų darbų tikslumą ir kokybę.
Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, finansų, apskaitos, buhalterijos srityje);
Sėkminga darbo patirtis dokumentų administravimo srityje;
Bendras supratimas apie pirminę apskaitą, sutarčių ir sąskaitų registrus;
Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu;
Labai geras kompiuterinis raštingumas dirbant su įvairiomis programomis;
Gebėjimas lanksčiai prisitaikyti prie naujovių ir pokyčių;
Atidumas, loginis mąstymas ir gebėjimas disciplinuotai atlikti savo funkcijas.
Visas priemones ir informaciją reikalingą sėkmingam darbui;
Galimybę dalį darbo laiko dirbti iš namų;
Augimo ir tobulėjimo perspektyvas šiuolaikiškoje erdvėje kartu su profesionalia komanda;
Ergonomišką ofisą, dalyvavimą įmonės mokymuose ir renginiuose;
Papildomas apmokamas atostogų dienas už kiekvienus išdirbtus metus (iki 10 dienų);
Masažus, kineziterapeuto paslaugas ir penktadienio pusryčius.
Mokami ketvirtiniai priedai pasibaigus 3 mėn. bandomajam laikotarpiui. Didėjant kompetencijoms atlyginimas kyla.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Tik gavę Jūsų sutikimą CV perduosime Klientui. UAB „Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
2000 € per mėnesį prieš mokesčius