•nustatyta tvarka išduoti archyve saugomus dokumentus bei bylas ir juos užregistruoti.
•kontroliuoti, kad dokumentai būtų saugomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu bei kitais teisės aktais.
•teikti pasiūlymus dėl geresnio ir efektyvesnio dokumentų valdymo sistemos naudojimo ir tobulinimo bei dalyvauti pakeitimų testavimo ir diegimo procese.
•vykdyti dokumentų saugyklos būklės stebėseną ir pateiktų dokumentų saugyklų būklės stebėsenos duomenų analizę.
•prireikus išduoti archyvines pažymas, nustatyta tvarka tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus.
•užtikrinti reikiamų dokumentų arba jų skaitmeninių kopijų paskelbimą Teisės aktų registre.
Išsilavinimas: Profesinė kvalifikacija
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
patirtis dokumentų valdymo srityje būtų privalumas
1250 € per mėnesį prieš mokesčius