Mūsų klientė – moderni, aukštųjų technologijų įmonė, valdanti duomenų centrą, šiuo metu į savo komandą Šiauliuose kviečia asmeninį klientų vadybininką (-ę).
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
Operatyvus bendravimas su klientais per online chat ir elektroniniais laiškais bei kitais komunikavimo kanalais;
Klientų konsultavimas visais klausimais. Esant poreikiui – glaudus bendradarbiavimas su kitomis komandomis, sprendžiant kompleksines problemas;
Proaktyvus ryšio su klientais kūrimas, siekiant juos pažinti ir atliepti poreikius;
Domėjimasis rinkos naujienomis;
Sėkmingos klientų patirties užtikrinimas, nuoširdus rūpestis klientų sėkme ir augimu.
Aukštasis išsilavinimas;
Sėkminga klientų aptarnavimo patirtis kuriant ilgalaikius santykius;
Patirtis dirbant komandoje ir sprendžiant įvairius klientų klausimus;
Galimybė dirbti slenkančiu grafiku, dalį laiko dirbant iš namų. (Grafikas keičiasi kas savaitę: 6.00 – 15.00, 10.00 – 19.00, 12.00 – 21.00);
Labai geras kompiuterinis raštingumas;
Bazinės Linux / Windows sistemų ir bazinės cloud paslaugų žinios būtų privalumas;
Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu;
Iniciatyvumas, veržlumas, noras tobulėti, gebėjimas disciplinuotai laikytis įmonės nustatytų ir asmeninių tikslų;
Gebėjimas lanksčiai prisitaikyti prie naujovių.
Visos priemones ir informaciją reikalingą sėkmingam darbui;
Galimybę dalį darbo laiko dirbti iš namų;
Augimo ir tobulėjimo perspektyvas šiuolaikiškoje erdvėje kartu su profesionalia komanda;
Ergonomišką ofisą, dalyvavimą įmonės mokymuose ir renginiuose;
Papildomas apmokamas atostogų dienas už kiekvienus išdirbtus metus (iki 10 dienų);
Masažus, kineziterapeuto paslaugas ir penktadienio pusryčius.
Mokami ketvirtiniai priedai pasibaigus 3 mėn. bandomajam laikotarpiui. Didėjant kompetencijoms atlyginimas kyla.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Tik gavę Jūsų sutikimą CV perduosime Klientui. UAB „Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
1600–2000 € per mėnesį prieš mokesčius