- efektyvus klientų aptarnavimo skyriaus veiklos užtikrinimas – klientų aptarnavimo ir projektų valdymo komandų darbo organizavimas, tikslų nustatymas bei rezultatų sekimas
- komandos narių ugdymas, jų veiklos vertinimas, efektyvinimas
- klientų aptarnavimo, serviso paslaugų ir projektų valdymo procesų optimizavimas ir tobulinimas
- naujų ir esamų klientų (B2B) pasitenkinimo valdymas
- dalyvavimas įmonės aukščiausio lygio vadovų komandos strateginių sprendimų kūrime
- tvarių ir ilgalaikių santykių su B2B klientais kūrimas ir vystymas
- pardavimų plano esamiems klientams įgyvendinimas
- gerųjų aptarnavimo procesų bei paslaugų praktikų rinkoje analizavimas, galimybių jas pritaikyti mūsų veikloje vertinimas
- veiklos procesų tobulinimas, standartizavimas, skaitmenizavimas ir efektyvinimas.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 3 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
- esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
- turite vadovavimo komandai patirties (ne mažiau 3m.);
- turite sėkmingos klientų aptarnavimo darbo patirties (ne mažiau 5m.) ir projektų valdymo patirties;
- puikiai mokate anglų kalbą (ne žemiau C1 lygiu), rusų k. ir kitos kalbos (privalumas);
- esate orientuotas (-a) į tikslus ir rezultatus;
- pasižymite iniciatyvumu, atsakingumu, kūrybiškumu ir kruopštumu.
3500–5800 € per mėnesį prieš mokesčius