Klientų aptarnavimo specialistas Kaune, Nacionalinė žemės tarnyba prie Aplinkos ministerijos

Klientų aptarnavimo specialistas

  • 2025-04-02
  • Techninis darbas / Inžinerija
  • Kaunas

Darbo pobūdis

vykdyti asmenų priėmimą ir aptarnavimą vieno langelio principu

teikti interesantams informaciją įstaigos kompetencijai priklausančiais klausimais

registruoti, sisteminti ir tvarkyti (perduoti, paskirstyti) įstaigoje gautus, siunčiamus dokumentus

pagal kompetenciją teikti informaciją ir dokumentų kopijas

apdoroti su asmenų aptarnavimu susijusią informaciją.

Reikalavimai

Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. turėti 1 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo ir/ar dokumentų valdymo srityse;

Atlyginimas

1428 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.