Klientų aptarnavimo specialistas Vilniuje, UAB "Teleperformance LT"

Klientų aptarnavimo specialistas

  • 2024-11-18
  • Techninis darbas / Inžinerija
  • Vilnius

Darbo pobūdis

• Įvairių socialinių tinklų administravimas

• Vaizdo turinio apžvalga ir moderavimas

• Video turinio reguliarus monitoringas, siekiant išvengti nekorektiško ar nekokybiško viešinimo socialiniuose tinkluose

• Griežtas vidaus tvarkos taisyklių ir politikos laikymasis, taip užtikrinant kokybišką ir efektyvų darbo procesą

• Įgytas žinias panaudoti darbo proceso tobulinimui.

.

Reikalavimai

Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
• Gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
• Anglų kalbos žinojimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
• Aukštas atsparumo stresui lygis;
• Motyvuotas ir teigiamas požiūris į darbą;
• Dėmesys detalėms;
• Empatija.
Kalbos: RUSŲ KALBA, ANGLŲ KALBA

Atlyginimas

1320 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.