Klientų aptarnavimo specialitė (-as) Vilniuje, UAB Multi Asset Solutions Digital

Klientų aptarnavimo specialitė (-as)

  • 2025-03-27
  • Techninis darbas / Inžinerija
  • Vilnius

Darbo pobūdis

APŽVALGA: MAS grupė teikia individualizuotus likvidumo sprendimus profesionaliems valiutų prekiautojams, brokeriams ir hedge fondams įvairiose produktų srityse, įskaitant valiutas, metalus ir kriptovaliutas.

DARBO TIKSLAS: Užtikrinti išskirtines paslaugas mūsų klientams, teikiant techninę pagalbą, apžvelgiant ir sprendžiant skundus bei problemas, maloniai ir greitai bei išsamiai atsakant į klientų užklausas elektroniniu paštu ir pokalbių platformose. Jūs tapsite MAS grupės kliento balsu, užtikrindami optimalią ir aukšto lygio klientų patirtį.

Klientų aptarnavimo specialistas turi būti motyvuotas, orientuotas į klientą, ir siekiantis užtikrinti, kad departamento tikslai ir pagrindiniai rezultatai būtų pasiekti. Idealus kandidatas taip pat turėtų turėti stiprius komunikacijos įgūdžius, didelį empatijos ir emocinio intelekto lygį, tvirtą finansų rinkų supratimą bei gebėjimą sėkmingai dirbti dinamiškoje, greitai besikeičiančioje aplinkoje.

PAGRINDINĖS ATSAKOMYBĖS:
• užtikrinti aukštą klientų pasitenkinimo lygį - kad klientai būtų patenkinti sprendimais, o skundų skaičius būtų minimalus.
• atsakyti į klientų užklausas ir spręsti problemas laiku, laikantis paslaugų lygio susitarimų (SLA).
• Kurti ir palaikyti stiprius santykius su klientais, užtikrinant aukštą pasitenkinimo ir pasitikėjimo lygį.
• Padėti klientams su jų klausimais susijusiais su prekyba mūsų platformoje.
• Stebėti ir sekti klientų prekybą, įsitikinant jų sėkmingu įvykdymu.
• Tirti ir spręsti klientų problemas, susijusias su paskyros klausimais, prekybos veikla, įskaitant klaidas prekybos vykdyme, klientų įmokas ir išmokas.
• Iškilus sudėtingoms problemoms, operatyviai jas perduoti operacijų komandai pateikiant išsamią informaciją.
• Bendradarbiauti su kitais įmonės departamentais, tokiais kaip operacijos, atitiktis ir technologijos.
• Gebėti pademonstruoti supratimą apie reglamentavimo pagrindus (TCF, AML, KYC, GDPR), taikant veiksmingą rizikos valdymą ir atsižvelgiant į klientų rezultatus.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Iki 1 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
REIKALAVIMAI: iki 1 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje; puikios žinios apie finansines rinkas; Žinios apie maržos valiutos keitimo ir kriptovaliutų sritį; Puikūs komunikacijos įgūdžiai, sugebėjimas perduoti sudėtingus konceptus suprantamu būdu; Puikūs anglų kalbos rašymo ir žodinės komunikacijos įgūdžiai; Entuziastingas požiūris siekiant suprasti ir spręsti klientų užklausas; Mokėjimas naudotis MS Office programa; Stiprus dėmesys detalėms; Proaktyvumas ir orientacija į rezultatus; Lankstumas ateityje dirbti ne pagal įprastines darbo valandas (pamaininis darbas po bandomojo laikotarpio); Pageidautina turėti patirties naudojant/valdant prekybos platformas, tokias kaip MT4/5, PrimeXM, OneZero, YourBourse; FIX protokolo žinios yra privalumas.
Kalbos: ANGLŲ KALBA

Atlyginimas

1950 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.