Klientų aptarnavimas: Teikti aukštos kokybės paslaugas esamiems ir potencialiems klientams, atsakyti į jų užklausas, konsultuoti dėl įmonės teikiamų paslaugų. Užtikrinti sklandų ir efektyvų bendravimą, siekiant palaikyti teigiamus santykius su klientais ir skatinti ilgalaikį bendradarbiavimą.
Duomenų tvarkymas: Tikslus ir laiku atliekamas duomenų suvedimas į įmonės duomenų bazes. Tai apima klientų užsakymų įvedimą, atnaujinimą ir priežiūrą, taip pat duomenų analizę ir ataskaitų rengimą, siekiant padėti optimizuoti pardavimų procesus ir sprendimų priėmimą.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Darbo patirtis transporto sektoriuje ( autovežių srityje būtų privalumas);
Logistikos procesų supratimas; Nepriekaištingi bendravimo, organizaciniai ir problemų sprendimo įgūdžiai. Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
2280–2400 € per mėnesį prieš mokesčius