Klientų aptarnavimo vadybininkas ( -ė) Vilniuje, Uždaroji akcinė bendrovė "Parnasas"

Klientų aptarnavimo vadybininkas ( -ė)

  • 2025-07-23
  • Paslaugų sektoriaus darbuotojai / Pardavėjai
  • Vilnius

Darbo pobūdis

Darbo pobūdis:
• Kontaktų su esamais klientais palaikymas bei iškilusių problemų sprendimas

• Užklausų priėmimas, naujų pasiūlymų rengimas

• Klientų apklausų vykdymas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Neaktualus
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
• Pageidautina darbo patirtis transporto logistikos srityje;
• Kompiuterinis raštingumas (Word, Excel);
• Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, greita orientacija
• Lietuvių kalba privaloma. Kitų kalbų mokėjimas- didelis privalumas;
• Atsakingumas, atidumas, kruopštumas, noras tobulėti.

Atlyginimas

1450–1800 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.