• Ekspozicijos salės paruošimas naujų kolekcijų atvykimui
• Vizualinis produktų pateikimas
• Strategijų kūrimas ir įgyvendinimas, pardavimų skatinimas
• Socialinių tinklų komunikacija Meta, TikTok, YouTube, LinkedIn
• Video ir foto medžiagos parengimas apie naujai atvykstančias kolekcijas
• Klientų pažinimas bei kontaktų užmezgimas
• Klientų poreikių išsiaiškinimas
• Ekspozicijos salės priežiūra, reikalingų priemonių užsakymas
• Klientų lojalumo sistemos palaikymas
• Savaitinių ataskaitų rengimas ir pristatymas
• Naujienlaiškių kūrimas ir siuntimas klientams
• Komunikacijos palaikymas su kitų departamentų darbuotojais
• Klientų aptarnavimas.
•Darbas įdomus ir dinamiškas, susijęs su mada, drabužiais ir klientų aptarnavimu
•Darbas nuo Pirmadienio iki Penktadienio, nuo 9:00 - 18:00
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Vidurinis/pagrindinis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
•Turi darbo patirties klientų aptarnavimo srityje.
•Jauti malonumą bendraudamas (-a) anglų kalba, Rusų kalbos žinios privalumas.
•Domiesi mada ir naujomis tendencijomis.
•Turi tokias savybes kaip: kruopštumas, atsakingumas, tvarkingumas.
•Sugebi greitai orientuotis ir imliai atlikti patikėtas užduotis.
•Turi estetikos pojūtį ir kūrybiškumą.
•Gebi koordinuoti darbus.
•Moki naudotis socialinės medijos platformomis.
•Turi gerą kompiuterinį raštingumą.
•Mokėjimas dirbti su Adobe Photoshop, Illustrator, Canva ir kitomis dizaino priemonėmis didelis privalumas.
1300–1500 € per mėnesį prieš mokesčius