kontraktų sudarymas, įvykdymo kontrolė
gebėjimas sukurti ir formuoti prekybos sutartis, įtraukti visas reikalingas sąlygas ir terminus bei užtikinti, kad jos atitiktų teisės aktus.
Dokumentų parengimas. Kompetencija rengti ir tvarkyti visus reikalingus dokumentus, susijusius su sausumos ir jūrų konteinerių tiekimu, įskaitant sąskaitas, važtaraščius, frachtavimo raštus.
Konteinerių užsakymas ir sekimas. Užtikrinti, kad konteineriai būtų laiku užsakomi, tinkamai pakraunami ir transportuojami, organizuoti jų sekimą nuo siuntimo iki gavimo, taip pat teikti klientui reikiamus dokumentus.
Transporto užsakymas. Administruoti transporto priemonių bei paslaugų logistiką, siekiant optimaliai transportuoti prekes.
Atsiskaitymų kontrolė. Užtikrinti, kad su klientais būtų atsiskaitoma laiku pagal pasirašytus kontraktus.
Hedžinimo kontrolė.
Iškilusių problemų sprendimas esamu laiku.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, turi vairuotojo teises, raštvedybos žinios
Stipriūs projektų valdymo, bendravimo ir organizaciniais įgūdžiai.
3300 € per mėnesį prieš mokesčius