Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus Gimnazijoje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, mokinio namuose. Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, teisės aktų nustatyta tvarka. Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Pasvalio rajono pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius bei galimybes, ir juos taiko. Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių mokinių ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitas. Šalina mokinių turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. Padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus;
- ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);
1659–2000 € per mėnesį prieš mokesčius