• matematikos pamokų vedimas pagal bendrąją ugdymo programą
• pamokų planavimas ir organizavimas, atsižvelgiant į mokinių gebėjimus ir ugdymo tikslus
• mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas, grįžtamojo ryšio teikimas mokiniams ir jų tėvams
• mokymo metodų ir priemonių taikymas, skatinant mokinių kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius
• dalyvavimas mokyklos bendruomenės veikloje, susirinkimuose, renginiuose
• bendradarbiavimas su kolegomis, siekiant užtikrinti kokybišką ugdymo procesą.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
1. Išsilavinimas – aukštasis ar aukštesnysis, įgytas iki 2009 metų, ar specialusis vidurinis, įgytas iki 1995 metų, pedagogo kvalifikacija ir baigtos matematikos ugdymo programą atitinkančios matematikos, matematikos ir kompiuterių mokslo, ar statistikos studijų (privalumas - pedagogo kvalifikacija).
2. Išmanyti:
2.1. individualių programų rengimo principus, bendrųjų, specialiųjų programų, bendrųjų ugdymo planų rengimą;
2.2 pedagoginio vertinimo metodiką, gebėti atlikti pedagoginį mokinių vertinimą, jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo bendrojo ugdymo programoms bei specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymą, pažangos įvertinimą;
2.3. specialiųjų poreikių mokinių ugdymo metodiką, gebėti ją taikyti padedant specialiųjų poreikių mokiniams suprasti mokomąją medžiagą ir lavinant jų sutrikusias funkcijas.
3. Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su įvairių poreikių ir gebėjimų turinčiais mokiniais ir bendradarbiauti su mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginių psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais.
4. Būti išklausius kompiuterinio raštingumo kursus (programas), atitinkančius Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintus reikalavimus mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms.
5. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje.
1825–2563 € per mėnesį prieš mokesčius