Mūsų klientė – ilgametė ir sėkmingai veikianti įmonė, prekiaujanti grindų dangomis ir jų priedais. Įmonės misija – padėti klientams sukurti jaukius ir estetiškus namus, siūlant platų produktų asortimentą ir profesionalų aptarnavimą. Įmonė plečiasi, todėl nuolatiniam darbui ieško motyvuoto ir entuziastingo mažmeninės prekybos pardavimų vadybininko (-ės).
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
Klientų konsultavimas apie grindų dangas ir jų savybes prekybos salone, telefonu ar elektroniniu paštu;
Gaunamų užklausų apdorojimas;
Pardavimų procesų valdymas nuo pirmo kontakto iki galutinio sandorio užbaigimo;
Komercinių pasiūlymų rengimas ir siuntimas klientams;
Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymas ir plėtra;
Darbas su dizaineriais;
Aktyvi naujų klientų paieška ir ryšių su jais užmezgimas.
Sėkmingos ne mažesnės nei 1 m. pardavimų patirties (privalumas, jei tai būtų prekyba grindų dangomis, apdailos ar statybinėmis medžiagomis);
Puikių darbo kompiuteriu įgūdžių;
Puikių laiko planavimo ir derybinių įgūdžių;
Greitos orientacijos, iniciatyvumo, atsakingumo, savarankiškumo, kritinio mąstymo ir gebėjimo įsisavinti naujoves;
Noro siekti geriausių rezultatų ir tobulėti;
Motyvacijos dirbti ir įsitraukimo į įmonės veiklą.
Galimybė dirbti stabilioje ir nuolat augančioje įmonėje;
Profesinio tobulėjimo galimybės;
Įdomus ir atsakingas darbas;
Puiki kolegų komanda.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. CV perduosime klientui tik gavę Jūsų sutikimą. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
1900 € per mėnesį prieš mokesčius