Darbo tikslas - Užtikrinti tikslų ir savalaikį klinikos medžiagų pajamavimą į apskaitos sistemą, laikantis nustatytų vidaus procedūrų ir teisinių reikalavimų.
Pagrindinės atsakomybės:
• Įvesti gautas prekes į apskaitos sistemą.
• Tinkamai priskirti padaliniams/kabinetams.
• Bendradarbiauti su buhalterija, vyr. administratoriais, sprendžiant neatitikimus.
• Rūpintis dokumentų archyvavimu ir perdavimu atsakingiems asmenims.
Ko tikimės iš Jūsų:
• Gero kompiuterinio raštingumo (Ms Word, Excel programos ir kt.)
• Atsakingumo, kruopštumo detalėms, noro dirbti ir tobulėti, komunikabilumo.
• Supratimo apie medžiagų apyvartą, tiekimo ir apskaitos procesus.
• Panašaus darbo patirtis – privalumas
• Išsilavinimas finansų/buhalterijos srityje - privalumas.
Patirtis nebūtina!
Siūlome įgauti patirties buhalterinės apskaitos srityje su galimybe augti.
Jūsų laukia:
• Darbas pilnu etatu Kauno ofise
• Pastovus darbas stabilioje įmonėje
• Galimybė realizuoti savo žinias ir sugebėjimus bei ugdyti asmenines kompetencijas
• Darbo rezultatus atitinkantis atlygis su perspektyva didėti
• Geros darbo sąlygos ir draugiškas kolektyvas.
• Karjeros galimybes
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Profesinė kvalifikacija
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
1279 € per mėnesį prieš mokesčius