1. Ruošti ir teikti komercinius pasiūlymus įmonės klientams ir tęsti tolimesnį bendravimą.
2. Ruošti sutartis klientams bei derėtis dėl pelningos įmonei kainos, vykdymo terminų, pristatymo sąlygų.
3. Teikti informaciją tiesioginiam vadovui, vadovybei bei atsakingiems darbuotojams
4. Organizuoti įrangos saugų pristatymą klientui. Ieškoti tiekėjų teikiančių krovinių gabenimo, krovinių draudimo, muitinės procedūrų tvarkymo paslaugas.
5. Bendrauti su klientu įrangos garantiniu laikotarpiu
6. Analizuoti pardavimo proceso efektyvumą, teikti pasiūlymus efektyvumo gerinimui.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Anglų kalba;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas bendradarbiauti, dirbti komandoje;
Turintis gerus darbo planavimo ir organizavimo įgūdžius;
Nekonfliktiškas ir ramus būdas, mokėjimas valdyti sudėtingas situacijas;
Didelis noras dirbti ir stengtis dėl visos įmonės sėkmės.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
1477 € per mėnesį prieš mokesčius