-Efektyvus priskirtų produktų bei produktų grupių valdymas (nuo sukūrimo iki įvedimo į rinką)
-Produktų vystymo planų rengimas, kainodaros formavimas
-Naujų produktų kūrimas, esamų produktų tobulinimas
-Produktų pardavimų analizė.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, turi vairuotojo teises
-Projektų valdymo, vadybos, marketingo principų išmanymas;
-Patirtis FMCG (privalumas);
-Puikūs derybų, bendravimo, planavimo ir problemų sprendimo įgūdžiai,
-Greita orientacija, iniciatyvumas, atsakingumas, gebėjimas priimti sprendimus ir įsisavinti naujoves;
-Didmeninės ir mažmeninės prekybos principų išmanymas.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
2319–3364 € per mėnesį prieš mokesčius