Pagrindinės funkcijos ir atsakomybės:
· identifikuoti pavojus ir profesinės rizikos veiksnius įmonės darbuotojų darbo vietose ir įvertinti jų poveikį darbuotojų sveikatai
· konsultuoti darbdavį ir darbuotojus darbuotojų sveikatos apsaugos, darbo sąlygų ir darbo aplinkos gerinimo, darbo procesų pritaikymo darbuotojų galimybėms, nelaimingų atsitikimų darbe, su darbu susijusių ligų ir profesinių ligų prevencijos, asmens apsaugos priemonių panaudojimo klausimais
· kartu su kitais specialistais tirti profesinių ligų ir nelaimingų atsitikimų darbe priežastis
· analizuoti privalomų darbuotojų sveikatos patikrinimų rezultatus
· organizuoti ir teikti pirmąją pagalbą
· teikti siūlymus dėl Universiteto sveikatos politikos vystymo, darbo organizavimo tobulinimo ir darbuotojų saugos ir profesinės sveikatos kultūros gerinimo, siekiant kuo geresnių darbuotojų saugos ir sveikatos rodiklių.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai, turi specialisto licenciją
Profesinės sveikatos specialistu gali dirbti:
· Visuomenės sveikatos specialistas, baigęs studijų programą Visuomenės sveikata ir įgijęs magistro kvalifikacinį laipsnį;
· darbo medicinos gydytojas;
· medicinos gydytojas, baigęs 40 val. trukmės tobulinimo kursus profesinės sveikatos priežiūros tema;
· bendrosios praktikos slaugytojas, baigęs 120 val. trukmės tobulinimo kursus profesinės sveikatos priežiūros tema.
Profesinės sveikatos specialistas (-ė) turi žinoti ir išmanyti:
· sveikatos teisės pagrindus, darbuotojų saugos ir sveikatos teisės aktų nuostatas;
· profesinės sveikatos priežiūros veiklos organizavimo principus;
· profesinės rizikos veiksnius ir jų poveikį darbuotojų sveikatai;
· profesinės rizikos įvertinimo ir prevencijos pagrindus;
· profesinių ir su darbu susijusių ligų kilmę, eigą, specifinius šių ligų profilaktikos principus ir metodus;
· profesinės sveikatos rodiklius, darbuotojų sveikatos stebėsenos principus;
· įmonės darbuotojų įtraukimo, siekiant išsaugoti ir stiprinti darbuotojų sveikatą, galimybes, būdus;
· darbuotojų sveikatos stiprinimo principus ir metodus;
· gebėti dirbti programomis MS Office, naršymo žiniaraštyje, bendradarbiavimo (komunikavimo) programomis;
· turėti gerus bendravimo, etikos normų laikymosi, raštvedybos įgūdžius;
· gebėti kaupti, sisteminti ir analizuoti informaciją ir ją taikyti vykdant padalinio funkcijas.
Kalbos: LIETUVIŲ KALBA, ANGLŲ KALBA
1419 € per mėnesį prieš mokesčius