-Koordinuoja ir tobulina teatro prekės ženklo valdymo procesus.
-Kaupia ir analizuoja teatro veiklos, auditorijos pasiekiamumo ir kitus panašius rodiklius, stebi konkurencinę
aplinką.
-Teikia siūlymus, rengia strategijas ir planus su rinkodara susijusiems tikslams pasiekti, juos efektyviai valdo
ir įgyvendina.
-Inicijuoja ir vykdo bendrus rinkodaros projektus su kitomis organizacijomis.
teikia siūlymus teatro ir jo skyrių auditorijų, taip pat joms skirtų produktų bei paslaugų vystymui,
formavimui, kūrimui.
-Rengia su rinkodara susijusią medžiagą suinteresuotoms teatro auditorijų grupėms, organizacijoms,
žiniasklaidai, partneriams (kuria naujienlaiškius, kt.).
-Vykdo kitus direktorės nurodymus ir įsakymus, teatro veiklos vadovo ir direktorės pavaduotojos.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Vairuotojo kategorijos: B
1196.21–1785.4 € per mėnesį prieš mokesčius