kurti ir įgyvendinti metinį reklamos pardavimo planą, nustatant biudžetą ir tikslus
vykdyti reklamos plotų pardavimus transporto priemonėse ir ant jų paviršių, koordinuoti reklamos projektų įgyvendinimą, užtikrinant efektyvų užimtumą
organizuoti rinkos tyrimus, analizuoti konkurencinę aplinką
vystyti ir palaikyti ryšį su klientu, reklamos agentūromis, užtikrinti sklandų atsiskaitymą ir teikti pardavimo ataskaitas
bendradarbiauti su vidiniais padaliniais, savivaldybės atstovais bei kitomis institucijomis, vykdant komunikacijos projektus
prisidėti prie įmonės interneto svetainės turinio, susijusio su reklamos paslaugomis
koordinuoti reklamos ir kitos informacinės medžiagos spaudos darbus, jų kokybę, teikti pasiūlymus
prisidėti prie įmonės vidinės ir išorinės komunikacijos turinio kūrimo ir projektų įgyvendinimo.
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
turite gerus reklamos pardavimų organizavimo įgūdžius, išmanote, kaip kurti ir valdyti vidinės bei išorinės komunikacijos priemones ir kanalus;
pasižymite gerais organizaciniais gebėjimais;
nepriekaištingai bendraujate lietuvių kalba, anglų kalba – B2 lygis (būtų privalumas);
sugebate analizuoti rinkos duomenis, kurti strategijas ir prisidėti prie pardavimo tikslų įgyvendinimo.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
2400–2600 € per mėnesį prieš mokesčius