Mūsų klientė – užsienio kapitalo įmonė, viena didžiausių integruotų TV inžinerinių sistemų gamintoja Baltijos šalyse. Pagrindinė veikla – projektai, apimantys profesionalias garso ir vaizdo apdorojimo sistemas bei kilnojamas TV stotis. Nuolatiniam darbui Šiauliuose ieškome sandėlio ir logistikos vadybininko.
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
Krovinių ir siuntų priėmimas į sandėlį, tikrinimas;
Apskaitos dokumentų suvedimas į sandėlio valdymo programą;
Prekių paruošimas klientams, supakavimas, išsiuntimas;
Užsakymų vykdymo užtikrinimas ir kontrolė;
Darbas su užsienio tiekėjais;
Bendradarbiavimas su muitine importuojant ir eksportuojant krovinius;
Bendros sandėlio tvarkos palaikymas ir priežiūra;
Efektyvus sandėlio ir jam priklausančių resursų valdymas, kontrolė, inventorizacijų vykdymas.
Aukštojo išsilavinimo (privalumas);
Sėkmingos darbo patirties sandėlyje;
Bendro logistikos (importas – eksportas) supratimo;
Vadybinių gebėjimų ir įsigilinimo į mūsų įmonės specifiką;
Gero kompiuterinio raštingumo;
Gerų anglų kalbos žinių;
Rusų kalbos mokėjimo (privalumas);
Gerų organizacinių ir darbo planavimo įgūdžių.
Visos priemonės reikalingos sėkmingam darbui;
Sąlygos nuolatiniam profesiniam augimui;
Draugiška ir profesionali komanda bei įmonės renginiai.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Tik gavę Jūsų sutikimą CV perduosime Klientui. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
1100–2100 € per mėnesį prieš mokesčius