Skaitmeninės rinkodaros specialistas(-ė) Vilniuje, UAB Ipra LT

Skaitmeninės rinkodaros specialistas(-ė)

  • 2024-12-06
  • Pardavimai / Rinkodara / Reklama
  • Vilnius

Darbo pobūdis

Ieškome skaitmeninės rinkodaros specialisto!

Ieškome kūrybingo, technologijomis besidominčio ateities profesionalo, kuris prisijungtų prie mūsų profesionalios ir draugiškos komandos. Čia turėsi plačią erdvę kūrybai, galimybę įgyvendinti sprendimus, dalintis inovatyviomis idėjomis, augti, tobulėti, įgyti naujų įgūdžių ir padėti tobulėti kitiems.

Kandidatuok - mes laukiame tavęs!

Darbo pobūdis:

Reklamos kampanijų kūrimas, valdymas ir optimizavimas Google Ads, Meta (Facebook, Instagram) Ads ir TikTok
platformose

Kokybiškas įmonių grupės turinio komunikacijos kūrimas ir valdymas socialiniuose tinkluose (Facebook, Linkedin,
Instagram),tinklapių valdymas bei administravimas

Raktažodžių tyrimai, tikslinių auditorijų identifikavimas ir segmentavimas

Konkurentų veiksmų monitoringas ir analizė

Reklamos rezultatų analizė, ataskaitų rengimas ir įžvalgų teikimas vidinei komandai

WEB puslapių įgyvendinimas: poreikio analizė, puslapių kūrimas, rezultatų ir efektyvumo analizė

Naujienlaiškių marketingas: planavimas, turinio ruošimas

SEO įgyvendinimas

Pagalba kolegoms: turinio ruošimas, prezentacijų kūrimas, maketavimo darbai

Darbo pobūdis: Komandinis darbas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Turite ne mažiau kaip 2 metų patirtį dirbant su skaitmenine rinkodara: Meta, Google Ads, SEO, PPC (Pay-Per-Click), Google Analytics, Facebook Business Manager, turinio rinkodaros ir kitų internetinių įrankių naudojimo įgūdžiai;
Analitiniai įgūdžiai – gebėjimas analizuoti rinkos duomenis, konkurentus, rinkos tendencijas ir daryti strateginius sprendimus pagal surinktą informaciją;
Strateginis mąstymas – gebėjimas kurti ilgalaikes rinkodaros strategijas, kurios prisidėtų prie kompanijos augimo ir sėkmės;
Projektų valdymas – gebėjimas planuoti, koordinuoti ir sėkmingai įgyvendinti projektus;
Komandinio darbo įgūdžiai – gebėjimas dirbti komandoje;
Rezultatų orientacija – sugebėjimas siekti konkrečių, pamatuojamų tikslų ir rodiklių (KPI);
Kūrybiškumas - esate kūrybiškas (-a) ir gebate pasiūlyti naujas reklamos idėjas;
Esate orientuotas (-a) į rezultatą;
Privalumai:

Aukštasis išsilavinimas (marketingas, reklamos kūrimas, komunikacijos, web puslapių kūrimas, IT ir pan.);
Video paruošimas iš pateiktos medžiagos;
Naujausių skaitmeninės reklamos tendencijų bei įrankių pritaikymas.
Kalbos: ANGLŲ KALBA

Atlyginimas

2319–3364 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.