dalyvauja atliekant pedagoginį ugdytinių vertinimą, nustatant žinių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programoms bei vertinant vaiko ugdymosi Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių ugdytinių tėvais (kitais teisėtais vaiko atstovais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus ir juos taiko.
Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems ugdytiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno ugdytinio gebėjimus, galias, ugdymosi galimybes, mokymo ypatumus ir sunkumus.
Konsultuoja, pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių ugdytiniams mokomąją medžiagą ir parinkti mokymo priemones, ugdymo programas, rengti pritaikytą ar individualizuotą ugdymo programą.
Darbo pobūdis: Komandinis darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
2000 € per mėnesį prieš mokesčius