Telefoninių skambučių ir informacijos srautų operatyvus valdymas - klientų užklausų, darbų registravimas, bei perdavimas atsakingiems darbuotojams. Įmonės dokumentų, sąskaitų tvarkymas naudojant įmonėje įdiegtas programas. Avarinės tarnybos veiklos koordinavimas. Biuro administravimas.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Iki 1 metų
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios
Turėti organizacinius, komunikacinius, planavimo įgūdžius, loginį mąstymą, gebėti greitai įsisavinti naują informaciją, savarankiškai priimti sprendimus, būti orientuotam į tikslą ir klientą. Mokėti apdoroti informaciją šiuolaikinėmis kompiuterinės technikos, komunikacijų ir ryšio priemonėmis.
1150 € per mėnesį prieš mokesčius