Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė) Kaune, Human Capital Center, MB

Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)

  • 2024-10-07
  • Finansai / Ekonomika
  • Kaunas

Darbo pobūdis

-Apgyvendinimo paslaugų projektų koordinavimas Lietuvoje

-Santykių su esamais klientais (darbininkai bei ERASMUS studentai) palaikymas ir ilgalaikės partnerystės užtikrinimas

-Profesionalus įmonės atstovavimas telefonu bei el.paštu, anglų, rusų ir lietuvių kalbomis

-Apgyvendinimo užsakymų koordinavimas (WhatsApp, soc. tinklai), apmokėjimų kontrolė

-Įmonės paskyrų Booking, Airbnb bei kitose
platformose valdymas.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Profesinė kvalifikacija
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
-Darbo patirtis projektų valdyme,
administravime (apgyvendinimo paslaugų srityje – didelis privalumas);
-Labai geros anglų ir rusų kalbos žinios (B2 lygis);
-Komunikabilumas, organizuotumas, geras kompiuterinis raštingumas;
-Laiko planavimo įgūdžiai, stresinių situacijų valdymas, atsakingumas ir kruopštumas;
-B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Vairuotojo kategorijos: B

Atlyginimas

1350–1900 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.