Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Kaune, UAB Pigu perku group

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

  • 2024-10-15
  • Finansai / Ekonomika
  • Kaunas

Darbo pobūdis

Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose

Darbas su įeinančiais skambučiais

Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų

Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas

Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Vidurinis/pagrindinis
Darbo patirtis: Iki 1 metų
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Geri Anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (Rusų kalba būtų privalumas);
Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas;
Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu;
Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Kalbos: ANGLŲ KALBA

Atlyginimas

1200–1800 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.