Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose
Darbas su įeinančiais skambučiais
Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų
Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas
Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Vidurinis/pagrindinis
Darbo patirtis: Iki 1 metų
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Geri Anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (Rusų kalba būtų privalumas);
Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas;
Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu;
Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
1200–1800 € per mėnesį prieš mokesčius