Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Šilalė) Šilalėje, Akcinė bendrovė Lietuvos paštas

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Šilalė)

  • 2024-10-04
  • Finansai / Ekonomika
  • Šilalė

Darbo pobūdis

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
• Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę

• Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas

• Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką

• Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas

Reikalavimai

Išsilavinimas: Vidurinis/pagrindinis
Darbo patirtis: Nebūtina
Gebėjimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai
Mes tikimės, kad Tu:
• Esi įgijęs ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
• Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
• Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
• Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Atlyginimas

1050–1150 € per mėnesį prieš mokesčius

Informuojame, kad portalas naudoja slapukus, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą, suasmeninti turinį ir analizuoti naršymo srautą. Plačiau apie tai skaitykite mūsų privatumo taisyklių puslapyje.