personalo dokumentų (darbuotojų priėmimas, atleidimas, atostogų administravimas, darbo sutarčių pakeitimai, komandiruotės, pažymų ruošimas, SODRA, A1 ir pan.) administravimas.
Darbuotojų žiniaraščių informacijos patikrinimas, pildymas, perdavimas buhalterijai.
Informacijos apie personalą sisteminimas, analizė, įvairaus pobūdžio ataskaitų ruošimas.
Darbas su vidinėmis įmonės programomis (Bonus viena iš jų).
Operatyvus iškilusių problemų sprendimas.
Darbo skelbimų talpinimas, CV peržiūra.
Nuolatinė komunikacija su darbuotojais, vadovais personalo valdymo klausimais.
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
išmanote personalo valdymo procesus bei LR DK.
Esate dirbęs/-usi personalo vadybininku/-e ir turite ne mažesnę nei 1 metų patirtį.
Turite geras rusų kalbos žinias; anglų kalbos mokėjimas – privalumas.
Turite gerus kompiuterinio raštingumo įgudžiai (MS Office, MS Excel - būtina).
Turite gerus laiko planavimo, organizacinius bei bendradarbiavimo įgudžius.
Esate komunikabilus, iniciatyvus, turite stiprų atsakomybės jausmą, strateginį mąstymą.
1600–2000 € per mėnesį prieš mokesčius