planuoti personalo poreikį ir organizuoti atrankas
atlikti visas personalo administravimo veiklas, rengti ir tvarkyti personalo dokumentaciją, darbuotojų asmens bylas
organizuoti atostogų suteikimą, koordinuoti bei vesti darbo laiko apskaitą
sisteminti informaciją apie personalą
prižiūrėti darbuotojų saugos ir sveikatos programas
formuoti ir vystyti įmonės tradicijas ir kultūrą, vidinę komunikaciją įmonėje.
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
analogiško darbo patirtis;
puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
geri laiko planavimo įgūdžiai, stiprus atsakomybės jausmas, organizuotumas;
kruopštumas ir dėmesingumas;
pasitikėjimas savo jėgomis ir drąsa priimti savarankiškus sprendimus;
komunikabilumas.
Privalumas: darbų saugos žinios.
Kalbos: LIETUVIŲ KALBA
1900 € per mėnesį prieš mokesčius