• Personalo dokumentų rengimas, administravimas ir valdymas (darbo sutartys, įsakymai kt.)
• Naujų darbuotojų adaptacijos proceso valdymas
• Darbuotojų konsultavimas personalo vadybos klausimais
• Aktyvus dalyvavimas įvairiuose personalo vykdomuose projektuose, jų koordinavimas, administravimas.
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 2 metų
Gebėjimai: raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai
• LR Darbo kodekso išmanymas;
• Raštvedybos bei dokumentų valdymo patirtis;
• Puikios MS Office žinios;
• Atsakingumas, kruopštumas, organizuotumas bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Patirtis dirbant su dokumentų ir darbuotojų valdymo sistemomis būtų privalumas.
• Būtina turėti ES valstybės pilietybę.
Kalbos: LIETUVIŲ KALBA, ANGLŲ KALBA
1900 € per mėnesį prieš mokesčius