organizuoti ir įgyvendinti darbuotojų paieškos procesus, vykdyti atrankas
rengti ir administruoti personalo dokumentus (priėmimas, atleidimas ir kt.)
koordinuoti naujų darbuotojų adaptacijos procesą
bendradarbiauti su universitetais, kolegijomis, siekiant stiprinti darbdavio įvaizdį
vidinė komunikacija su personalu susijusiais klausimais
glaudžiai bendradarbiauti su darbuotojais bei prisidėti prie įvairių einamųjų klausimų sprendimo.
Išsilavinimas: Aukštasis
Darbo patirtis: Nuo 1 metų
aukštasis išsilavinimas, padėsiantis greitai perprasti personalo funkcijos veiklą;
ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis žmogiškųjų išteklių valdymo srityje;
geros anglų kalbos žinios (ne mažesniu nei B1 lygiu);
sėkmingos patirties atrankų srityje;
puikių bendravimo įgūdžių ir gebėjimo dirbti su skirtingais žmonėmis;
iniciatyvumo, pozityvumo, lankstumo.
Kalbos: ANGLŲ KALBA
1360 € per mėnesį prieš mokesčius